Good Business
We leven in een bijzondere tijd. We worden als organisaties uitgedaagd om nieuwe strategieën te creëren voor gezonde groei. Groei waarbij welvaart en welzijn hand in hand gaan. Samen bouwen aan good business is relevanter dan ooit.
Mensen willen verschil maken. Ze willen gezonder en gelukkiger leven en werken bij bedrijven die hieraan bijdragen.
Merken die hun verantwoordelijkheid pakken en een positieve impact maken in het leven van klanten, medewerkers én de maatschappij presteren dan ook bewezen beter dan hun branchegenoten. Goed doen is dus niet alleen het juiste om te doen, het is ook goede business.
Wij helpen leiders en organisaties goed groeien om meer positieve impact en winst tegelijk te maken. Good business noemen we dat.
Voor leiders die goed willen groeien
Je kunt je afvragen wat groei ons de afgelopen decennia heeft gebracht. Meer welvaart, dat is zeker. Maar terwijl onze welvaart toeneemt, blijkt ons welzijn af te nemen. En daar worden we steeds vaker mee geconfronteerd.
Steeds meer leiders openen hun ogen. Zij zien het als hun verantwoordelijkheid om betekenisvol te zijn voor de klant én de maatschappij. Groei en winst is niet meer het doel, maar het middel om meer positieve impact te maken!
Maar hoe bouw je een sterk en betekenisvol merk en hoe kan je goed blijven groeien voor meer financiële – en maatschappelijke winst tegelijk?
Markward schreef er twee boeken over. Good Business en Groeiversnellers. We hopen dat ze je inspireren en je de tools geven om ook goed te groeien.